Just nu söker vi: Javautvecklare, frontendutvecklare, arkitekter och testare

Frida Kilany

Försäljning

  • Ledning

Vilket klockslag är du?19.00, det är då kvällsmänniskan inser att det härliga bara har börjat

Favoritdjur?Tiger

Vart åker du helst på semester?Till värmen

Försäljning och problemlösning ligger mig varmt om hjärtat. Jag drivs av att lyckas hitta den rätta lösningen snarare än en lösning. Som säljare är jag nyfiken och ibland utmanande eftersom jag är mån om lösningars hållbarhet, ömsesidigt förtroende och att bibehålla långsiktiga, roliga samarbeten. Jag har jobbat med en bredd av branscher som exempelvis IT, processindustri, finans och trafik.

Varför fastnade du för Beamon People?
Jag hade som mål att en dag få kombinera försäljning och affärsutveckling i en roll och Beamon bevisade för mig att individernas mål också blir företagets mål. Det är imponerande att se hur individers utveckling prioriteras för att på riktigt bli Beamons Peoples tillväxt. Det känns lyxigt att vara omringad av vassa kollegor med tung kompetens som gärna delar med sig och brinner för att skapa värde både externt och internt. I väggarna sitter det ett härligt engagemang och flit med en stor dos glädje som smittar och sättet att jobba långsiktigt, kvalitativt och värdestyrt rimmar väl med mina behov som person.

Vilka ord tänker du på när du hör Beamon People?
Kvalitet, potential, pålitlighet, glädje, ambition.

Vad är det som gör det kul att jobba med konsultförsäljning?
Det är härligt tillfredsställande att lyckas lösa flera parters önskade läge, där mitt eget råkar vara en kund med rätt lösning och en konsult med drömuppdrag. Utmaningarna på vägen dit gör att det aldrig blir tråkigt och mängden kompetens- och personlighetsutveckling som följer på köpet (eller säljet..) är fantastisk.

Vad har du för egenskaper som gör dig till en duktig säljare?
Jag har ett genuint intresse för mina kunders verksamhet, vilket gör att jag inte alltid nöjer mig med första svaret på en fråga och på så vis ofta lyckas identifiera förutsättningar för att kunna lösa kärnan av ett problem. Jag drivs av att hitta rätt lösning och för att lyckas utvecklar jag ständigt förmågan att identifiera och bemöta en kunds förväntningar. Jag strävar efter långsiktiga samarbeten vilket ligger till grund för mitt sätt att kommunicera och för lösningsfokus tillsammans med kunden.